Artikelen worden door onze transporteur bij u thuis, of het door u gekozen afleveradres, bezorgd. Artikelen die door de brievenbus passen, worden door PostNL bij u bezorgd.
Voor specifieke producten (zoals erg grote pakketten) wordt in een aantal gevallen een afwijkend verzendtarief in rekening gebracht, in die gevallen wordt dit expliciet bij de productomschrijving vermeld. Daarbij worden onze boxsprings met onze eigen chauffeurs bezorgd.
Het is ook mogelijk om de bestelling bij ons af te halen aan de Bukkumweg 24n, 5081 CT Hilvarenbeek. Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u automatisch bericht op het moment dat uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden.
Het kan gebeuren dat de bezorger aan een gesloten deur komt. In dat geval zal hij een niet-thuis bericht in de brievenbus doen. Dit briefje is niet erg groot dus zorg ervoor dat u het briefje niet over het hoofd ziet! Op het niet-thuis bericht staat een telefoonnummer en een link naar de website van GLS. Op deze manier kunt u een nieuwe bezorgafspraak maken of een afspraak om het pakketje op te halen. Met de volgende link komt u op hiervoor bedoelde de webpagina terecht: http://www.gls-info.nl/Info/SendingParcels
Pakketje afhalen
Wanneer de bezorger het pakketje niet kan bezorgen gaat het pakketje terug naar het depot. Indien u liever geen nieuwe bezorgafspraak maakt kunt u GLS de opdracht geven het pakketje naar een pakketshop naar keuze te laten verzenden. Er zit altijd wel een pakketshop bij u in de buurt, bijvoorbeeld in een bouwmarkt of plaatselijke winkel: https://gls-group.eu/BE/vl/depot-parcelshop
Het pakketje wordt aan ons geretourneerd…
Indien u na ontvangst van het niet-thuis bericht geen actie onderneemt zal het pakketje op de zesde werkdag aan ons geretourneerd worden. Zodra wij het pakketje ontvangen hebben, brengen wij u hiervan op de hoogte. De kosten van de retourzending (à € 7,50) nemen wij, uit coulance voor onze rekening. Uiteraard kunnen we het pakket nogmaals aan u verzenden, we vragen u hiervoor de verzendkosten aan ons over te maken, waarna wij het pakketje alsnog zullen verzenden.
Wanneer u bij ons een boxspring aanschaft wordt deze speciaal voor u op maat en kleurwens vervaardigd. U kunt zelf kiezen in welke kleur en afmeting u de boxspring laat fabriceren. Deze boxspring kunnen wij dan ook niet retour nemen wanneer het product niet naar wens is. Indien u hier nog vragen over heeft staan wij u graag telefonisch te woord. Wilt u uw boxspring in een vroeg stadium - voor uitlevering - toch annuleren, zullen wij hiervoor contact opnemen met onze producent om de mogelijkheid tot annuleren te bespreken. Mocht uw boxspring nog niet in productie zijn, kunt u de boxspring annuleren. Echter, zijn wij dan genoodzaakt om €50,- administratiekosten in rekening te brengen.
Wanneer u vragen heeft over bijvoorbeeld de status van verzending van uw pakketje, kunt u altijd contact met ons opnemen. U kunt het contactformulier op deze website invullen of even bellen naar 085-0493320.
Heeft u zich bedacht? Bestboxspring.nl biedt u de mogelijkheid binnen 14 werkdagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantievoorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening. Indien u wenst uw pakketje te ruilen kunt u het pakketje op eigen kosten naar ons terugsturen. Bestboxspring.nl zal uw retour behandelen en indien nodig de nieuwe bestelling kostenloos naar uw adres verzenden.
Ons adres is: Bukkumweg 24n, 5081 CT Hilvarenbeek.
Heeft u vragen? Bel dan met 085-0493320.